Jo'natishdan oldin har bir qism sinovdan o'tkazilishini tekshiring
Bepul sovg'alar ochiq pinli igna kaliti vositasi Sim-karta Tepsisi Pinini chiqarish vositasi
Demontaj qilish tartibini tushunish oson
Sim teshigini teshish uchun ignadan foydalaning
Slot chiqadi
Slot, teshikka intiling va ichkariga kiring
SIM karta hajmi standart emas
Sim metall chip teskari pastga o'rnatilgan
Sim joyida o'rnatilmagan
SIM yo'nalish teskari
Chekka serratsiya
Marginal Burr
Silliq qirralar
O'rnatish sinovlari uchun namunaviy mashina
O'rnatish model sinov uyasi
Har bir qism jo'natishdan oldin sinovdan o'tkaziladi
Yetkazib berishdan oldin yaxshilik ko'rinishini tekshiring
Ogohlantirish belgisi
Mobil telefon modellari kelmaydigan uyasi universal emas,modellari bir xil bo'lsa-da,, ular emas universal.so sotib olishdan oldin modelingizni tekshirib ko'ring.
Telefoningiz modelini qanday tekshirish mumkin: telefon sozlamalarini yoqing,telefon haqida bosing(sozlamalarda umumiy ma'lumotlar mavjud, umuman telefon nomi haqida tekshirishingiz mumkin)
Q: sotib olish uchun to'g'ri vaziyat nima uyasi?
1.slot etishmayotgan.
2.mobil telefon uyasi buzilgan.
3.mobil telefon uyasi eski yangi almashish istayman.
Q: qaysi uyasi sotib olish uchun to'g'ri vaziyat emas?
A: 1.Uyali telefon kartasida signal yo'q (slot muammosi emas) .
2.It Agar mobil telefoningiz bitta karta bo'lsa, ikkita kartali uyani sotib olish yaxshi fikr emas
3.Agar model boshqacha bo'lsa, ular bir xil o'lchamda bo'lsa ham, ular universal emas
Savol: buyurtma ma'lumotlarini o'zgartira olamanmi?Bunday sotib manzili yoki ob'ektni qabul qilib?
A: tartibi info joylashtirilgan keyin o'zgartirilishi mumkin emas.Buyurtmani bekor qiling va buyurtma ma'lumotlari noto'g'ri bo'lsa, yangisini joylashtiring.Aks holda sizning posilkangiz dastlabki buyurtma ma'lumotlariga muvofiq jo'natiladi.
Savol: nega mening buyurtmam Xitoydan jo'natilmaydi?
Javob: agar 10 dan keyin boshqa kuzatuv ma'lumotlari bo'lmasa days.It ehtimol, ichki yuk tashish muammosi tufayli.Keyingi qo'llab-quvvatlash uchun mijozlarga xizmat ko'rsatish xizmatiga murojaat qiling.
Savol: nega mening posilkam hali ham "etkazib bermoqda"?
Javob: xalqaro jo'natish ko'p vaqt talab qilishi mumkin va sizning sabr-toqatingiz qadrlanadi.Iltimos, posilkangiz haqida hech qanday yangilanish ko'rmasangiz, ishonch hosil qiling.Biz Prusamedica.uz yuk tashish usullaridan foydalanamiz, bu 15 dan 60 kungacha davom etishi mumkin.Keyingi qo'llab-quvvatlash uchun mijozlarga xizmat ko'rsatish xizmatiga murojaat qiling.
Savol: nega men boshqa mahsulotni olaman?
A: yanada qo'llab-quvvatlash uchun bevosita mijozlarga xizmat murojaat qiling.
Q: nima uchun men faqat qabul qilasiz 1 element bir necha birinchi joyda sotib olindi esa?
Javob: bitta buyurtma bir nechta posilkalar orqali jo'natilishi mumkin, ularning har biri noyob kuzatuv raqami bilan.Iltimos, ularni maxsus kuzatuv raqam(lar) ga muvofiq kuzatib boring.Keyingi qo'llab-quvvatlash uchun to'g'ridan-to'g'ri mijozlarga xizmat ko'rsatish xizmatiga murojaat qiling.
Savol: posilka qabul qilinishidan oldin "olingan tovarlarni tasdiqlash" tugmasini bosdim.Nima qilishim kerak?
Javob: agar siz uni tasodifan bosgan bo'lsangiz, tashvishlanmang.Sizning posilkangiz baribir tezroq jo'natiladi.Yangilash uchun kuzatuv raqamiga amal qiling.5 yulduzli sharh sizning posilkangizni olganingizda juda qadrlanadi.
Savol: buyurtmam yopiq bo'lsa nima qilishim kerak?
Javob: iltimos, xavfsiz hisob va to'lov usuli bilan yangi buyurtma bering.
Savol: agar mahsulot ishlatilmasa nima bo'ladi?
Javob: iltimos, mahsulot foydalanuvchi qo'llanmasiga muvofiq to'g'ri ishlatilganligiga ishonch hosil qiling.Yanada qo'llab-quvvatlash uchun bevosita mijozlarga xizmat murojaat qiling.
Savol: men hali posilkani olmadim, lekin buyurtma tafsilotlari sahifasida "yetkazib berildi".Nima qilishim kerak?
A: uydagi hamma qavatlar ma'lumot uchun birinchi mahalliy post bilan tekshiring.Keyingi qo'llab-quvvatlash uchun mijozlarni qo'llab-quvvatlash xizmatiga murojaat qiling.
Savol: nega mening posilkam qaytarildi?
Javob: buning sababi, manzil yoki telefon raqamini qabul qilish noto'g'ri yoki logistika kompaniyasi sizning manzilingizga jo'natolmaydi.Muammo davom etsa, iltimos, to'g'ridan-to'g'ri mijozlarga xizmat ko'rsatish xizmatiga murojaat qiling.
Sharhlar
Sharh qoldiring